Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2022 18:08 - "Аз съм лице на кампания за борба с насилие не само над жени."
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 64 Коментари: 0 Гласове:
0



"Аз съм лице на кампания за борба с насилие не само над жени."

image

Lilia Bozhkova  Лилия Божкова

До момента
ТЯ не успява да ме убеди във версията си.
Иииии
Докато пиша тези редове....
Тя изплю камъчето:
"Аз съм лице на кампания за борба с насилие не само над жени."
Припомням желанието на определени соросоидни и други НПО с външно финансиране и политическата формация ДБ да прокарат ИК и всички други джендър идеологии.
Край!

СТРАТЕГИИТЕ НА ДЯВОЛА ЗА УНИЩОЖАВАНЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО

УНИЩОЖАВАНЕ НА СЕМЕЙСТВОТО

БУНТ ПРОТИВ БОГ

Явор Дачков: Акцията на актрисата Диана Димитрова е политическа

Явор Дачков

Няма нищо общо със справедливостта, насилието и прочее

Истанбулската конвенция се завръща с нова сила, по-агресивно отпреди

Акцията на актрисата Диана Димитрова е политическа и няма нищо общо със справедливостта, насилието и прочее. Това стана ясно от несвързаното ѝ интервю по бТВ, което трябваше да бъде нещо като манифест на новопръкналото се движение me too на родна почва. Понеже актрисата е слаба, основните опорни точки в този манифест бяха издекламирани без контекст и несръчно, което издаде и замисъла.

На въпроса защо сега, жената си каза в прав текст, че е лице на кампания. Преди години Димитрова не е подала жалба в полицията, нито си е извадила медицинско свидетелство, което би било напълно логично с оглед на справедливостта и съдебните процедури.

В последните месеци Европейската комисия и останалите европейски институции отпуснаха огромни средства под претекст за борба с домашното насилие, а всъщност за пропаганда на джендър идеологията. В последните месеци имаше и нова резолюция на ЕП, която с императивен тон подкани всички европейски страни да приемат Истанбулската конвенция. В речта на новоизбрания председател на ПЕС Стефан Льовен, която произнесе в Берлин преди два месеца, приемането на Истанбулската конвенция от всички страни членки на ЕС бе посочено като основен приоритет.

Източник/ци: Акцията на актрисата Диана Димитрова е политическа - Труд
http://www.budnaera.com




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19940359
Постинги: 45111
Коментари: 6165
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930